Yağmurunda ıslanıyorum havanın
Gözyaşlarım damlalara karışıyor.
Gökyüzü benimle bir olmuş
Derdimi dinleyip
Kadim bir dostum gibi ağlıyor.
Kalbim hicranla dolu
Boynu bükük
Gecenin karanlığında dolaşmaktayım.
Uzun bir yolum var.
Basında kalp sızısına uğradığım
Hiç geçmeyecek
Hiç bitmeyecek
Hep umutsuzca bedbah geçecek
İnancı aşka karşı yıkık yüreğimde
Herşeye yeniden başmaya mecalim yok
Müge İmga
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder