Külleri dahi kalmasın istedim
Arada sırada uğrasan da bana
Aldatmaya çalışma beni küçük oyunlarınla
Tarih yatar yüreğimde
Dolaştığın sokaklarımda her an rastlaşmasak da
Kalbim sızlar
Gözyaşlarım yağmur olur
Sel olur sokaklarım
Alır götürürüm önüme geleni
Seni bekler miyim bilmiyorum ama
Kırılmışım bir kere sana
Tercih ettin semtim kadar olan yere
Anılarını sileceğim er geç döndüğünde
Bulamayacaksın her şeyi yerli yerinde
Eskisi gibi olamayacak arkanda bıraktıkların
Zaman senden kalanlara ilaç olmuşken
Zehrin olacak belki de derman bulamayacaksın yaralarına
O küçücük şehirden gözyaşı dökeceksin
Hatırlanmayacaksın!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder