Acı da sevinç de hep beraber
Güldük ağladık.
Yabancılara savunur birbirimizi.
Karışınca işlerime
Mücadele eder
Söylenmeden duramazdı.
O kadar zıt ikiliydik ki
Ters düşer kavga ederdik.
Sonunda haklı ben çıkardım.
Bazen de o
Çırpınırdı devamlı
İçi
içine sığmayan
Deli
dolu tatlı serseriydi o.Dinlemediği bir gün yine beni
Gitti birine kafayı taktı.
Elimi uzattım tutmadı.
Taktı da ne yaptı
Kendini kör kuyulara attı.
Müge
İmga
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder