Usulca çalar Tanju Okan
“Öyle sarhoş olsam ki” diye eşlik eder.
Bir ayağı kısa ahşap masayla sallanır durursunuz iki yana
Bırak şu denize bakmayı.
Sil o yaşları yanaklarından.
Darmadağın üstü başın düzelt.
Festivaldeki neşeli çocuklar gibi ol yeniden.
Dertler sıkmasın o tatlı canını,
Gel birlikte güzel günlere yelken açalım yeniden.
Şen kahkahalarla düşman çatlatalım.
Böyle mi tanıştık seninle
Sen keman o davuldu zaten
Küsme hayata önümüz uzun
Boş ver gel benle festivale desem
Çoktan alev almamış olsan
İçin için yanmasan.
Müge
İmga
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder