Havayı içime doldurdum
Güneş içimi ısıttı.
Kurtulmanın dayanılmaz hazzıyla
Attım çöplüğe olanları
Bembeyaz sayfalarım olsun
Gri damlalar kirletmesin istedim
Günler aylar geçti.
Hüzün uğramadı.
Her şey yolunda gitti derken
Çöpçüler bu sizinmiş dediler
Geçmişimi geri verdiler.
Müge İmga
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder