Interior Architect and Designer

15 Nisan 2014 Salı

O Bana Yeter

Bak! kimse göremese de seni
Sen benim yanımdasın
Gece gözlerimi kapatırım
Başucumda ol diye

Yanıbaşımdasın
Saçlarımı okşamaktasın
Yüzünü seçemesem de
Kim olduğunu bilmesem de
Gözlerin gözlerime bakarken
Her gece yanımda olmanı isterim
Yanımda olmasanda
Odamda ol yeter

Kimseler görmese de seni
Şüpheyle de baksalar yüzüme
Mutluyum seninle o bana yeter

Biliyorum arkamdasın
Bakışların üstümde
Arkamı döndüğümde seni göremesemde varlığın yeter
Bir karalti da olsan
Yanımdasın
En yakınımdasın
Dostumsun kimseye anlamatadığımsın

Konuşmasan da
Sesini duyurmasan da
Yetersin bana sen
Anlatırım sana derdimi,
Paylaşırım sevincimi
Hissederim anladığını
Bu bana yeter
Sabırsızlıkla kapatırım gözlerimi
Başucumda ol diye...

Müge İmga

Hiç yorum yok: