Zaman dedikleri
Her an nokta boyu uzayan
Hayat dedikleri
Noktanın geçirdiği evrim
Ölüm dedikleri
Çizginin başladığı noktaya geri dönmesi
Niye uğraşıyoruz o zaman
Bir noktalık canımız varken
Bu kavgalar niye
Bu şiddet
Bu anlaşmazlık
Bu rekabet
Nerde kalmış
Noktalardan kardeşçe oluşacak düzgün çizgi upuzun
Hergün bir nokta daha eklenen
Neye çapalıyoruz
Nokta diğer noktalar olmadan
Çizgi olmaz
Bir hayat kuramaz
Nerede kalmış ki ozaman
Sevgi yerine ihanet,nefret
Barış yerine küskünlük
Nerde kalmış
Birliktelik yerine ayrılık
Paylaşım yerine bencillik
Ve nerde kalmış
Kendi elimizle kuyumuzu kazmak yerine
Çizgiyi uzatmak
Müge İmga
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder