Interior Architect and Designer

15 Nisan 2014 Salı

Nokta

İnsan dedikleri doğan nokta
Zaman dedikleri
Her an nokta boyu uzayan
Hayat dedikleri
Noktanın geçirdiği evrim
Ölüm dedikleri
Çizginin başladığı noktaya geri dönmesi

Niye uğraşıyoruz o zaman
Bir noktalık canımız varken
Bu kavgalar niye
Bu şiddet
Bu anlaşmazlık
Bu rekabet
Nerde kalmış
Noktalardan kardeşçe oluşacak düzgün çizgi upuzun
Hergün bir nokta daha eklenen

Neye çapalıyoruz
Nokta diğer noktalar olmadan
Çizgi olmaz
Bir hayat kuramaz
Nerede kalmış ki ozaman
Sevgi yerine ihanet,nefret
Barış yerine küskünlük
Nerde kalmış
Birliktelik yerine ayrılık
Paylaşım yerine bencillik
Ve nerde kalmış
Kendi elimizle kuyumuzu kazmak yerine
Çizgiyi uzatmak

Müge İmga

Hiç yorum yok: